piątek, 2 lipca 2010

Kolejne autorytety poparły w piątek Komorowskiego

Wilczyca (Matka Wilczka)

Popieram Komorowskiego bo to prawdziwy pies gospodarczy na basiory.


Rysiek z Klanu
Bronek ma czyste rączki bo myje rączki i każe myć rączki swojej dziatwie. Nawet temu trzydziestoletniemu nygusowi.


Syrenka 105
Poparłam Bronka za bronkowóz i żeby dopiec mojej koleżance z Kopenhagi, która obrażona odpłynęła z kaszalotami


Pszczółka Maja

(cieniutkim głosikiem) Kochany Komarze, do poparcia ciebie namówiła mnie przy nektarku pani Maja Komorowska na corocznym zjeździe Maj. Mam nadzieję, że zamieszkasz w pięknym ulu.


Leszek Moczulski (honorowy przedstawiciel środowiska TW)
Zagłosuję na kandydata PO Bronisława Komorowskiego. Nawet jeśli miałbym jakieś wątpliwości, to po wypowiedziach kandydata PiS Jarosława Kaczyńskiego o byłym pierwszym sekretarzu KC PZPR Edwardzie Gierku ich nie mam. Kudy temu cieniasowi Gierkowi do Wspaniałego Generała Jaruzelskiego, który też popiera Pana Bronisława.
Mały Głód
Jaa hy hy hy popieram Bronka boo nie lubię pełnej lodówki i chcę być większy.

Makumba

Panie Bronku, jako postępowiec ma Pan pełne poparcie wszystkich ciemnych Polaków.


Lis Witalis
Do zagłosowania na Prezydenta Bronisława Komorowskiego namówił mnie Tomasz Lis. Podobno to chytry cwaniak, a ja szanuję profesjonalistów w moim fachu.


Diabeł Boruta z Łęczycy
Poparłem Imć Bronislawa herbu Kurczak, bo namówił mnie do tego Kalisz (a dokładnie Waszmość Rokita z Kalisza) i Kraków (a dokładnie Premier Rokita z Krakowa).


Izabela z Brwinowa
Mój mąż Kazio Marcinkiewicz powiedział mi kogo poprzeć i kto jest fajny. Dlatego popieram Prezesa Komorowskiego który kiedyś dał memu Kaziowi nosić jakąś fajną tekę. Dobrze mówię Kaziu? Nic nie pokręciłam?


Jakiś Olejniczak
Jako przyszły szef Łowickiego Koła PO muszę powiedzieć, że zaczynałem tę kampanię z Jurkiem Szmajdzińskim. Dzisiaj nie ma Jerzego wśród nas, ale jestem przekonany, że w tym szczególnym i trudnym momencie byłby razem z nami, byłby razem z Tobą, Bronku. Łubu Dubu, łubu Dubu, niech nam żyje prezio naszego klubu, niech żyje nam. To ja Olejek. Polityk II klasy.

137 dziewczyn patrzących na Borysa Szyca
Popieramy, Popieramy. Borys słyszysz, zrobiłyśmy to dla Ciebie, a teraz buuuziiii


Wiedźmin Michał
Panie Bronisławie, serdecznie Pana popieram. Nosiłem się z ta myślą już od 1612 roku.

Chiński Ręcznik
Jurek Owsiak musi być apolityczny, więc wymyśliliśmy tak, ze ja poprę Pana Marszałka, a Jurek mnie

Dzióbdziób
Ja jako typowy sondażowy wyborca Bronisława Komorowskiego popieram per prokura Bronisława Komorowskiego. Jestem młody, wykształcony, kulturalny, samodzielnie myślący i z wielkiego miasta – kto mnie widział ten wie.

Żelazny Karzeł imieniem Wasyl
Głosuję na Bronka. Aleś to wszystko stary sprytnie wykombinował. Szacun.

Libor Chamorum
No, popieram hrabiego, popieram. A nawet wprowadzam na moją listę poparcia.

i

Harfa z brukwi
Kto mądry głosuje na naszego wąsatego mumio czyli Bronka. Zgoda z brukwi buduje brukiew.

1 komentarz:

  1. No przezabawne, a swoją drogą z czego Wy się utrzymujecie?

    OdpowiedzUsuń