środa, 9 grudnia 2009

Hey-ho.pl – zobacz nowy Serwis Społecznościowy dla pracowników i pracodawców

[Strona Główna Serwisu ] ↓↓



Grupa organizacji pozarządowych uruchomiły innowacyjny serwis społecznościowy – www.hey-ho.pl - Praca, Pracownik, Pracodawca. Serwis ma charakter innowacyjny i poprzez publikowanie ogłoszeń oraz wystawianie opinii na temat pracowników i pracodawców będzie tworzył prawdziwy internetowy rynek pracy.

[tak wyglądać może Twój profil] ↓↓↓


[Kliknij podkreślenie celem zobaczenia opinii]



Celem hey-ho.pl jest też przyciągnięcie klientów, którzy będą chcieli budować swoją reputację na rynku lub korzystać z usług osób sprawdzonych i polecanych przez innych. W założeniu twórców hey-ho.pl Serwis ma się charakteryzować maksymalną prostotą użytkowania i przyjaznym oraz indywidualnym podejściem do użytkownika.

WWW.hey-ho.pl oprócz zachęcania fachowców średniego szczebla do prezentowania swoich umiejętności, stwarzania możliwości dorabiania sobie do pensji po godzinach oraz docierania do osób wykluczonych z rynku pracy – zatrudnia headhunterów udzielających użytkownikom darmowych rad. Właściciele hey-ho.pl planują, że nowy serwis, ze względu na swoje nowatorstwo i przydatność na rynku pracy trafi do ścisłej czołówki serwisów społecznościowych i ogłoszeniowych w Polsce.

Te plany są całkiem realistyczne, ponieważ serwis stawiający na to, że każdy użytkownik Internetu posiada jakieś talenty mogące być użyteczne dla innych, jest internetową pocztą pantoflową wypełniającą lukę pomiędzy serwisami służącymi do zarabiania (ogłoszeniowymi) a typowymi serwisami społecznościowymi (rozrywkowo-towarzyskimi).

[A tak wyglądają ogłoszenia]



Fundacja Aktywizacji zawodowej TRUCKER wraz ze swoimi partnerami NGO’s i sponsorami, posiadają jeszcze ten atut, że ich hey-ho.pl jest projektem non-profit. Z tego względu uczestniczenie w tej społecznośc nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Nic dziwnego, że propozycja spotyka się z coraz większym zainteresowaniem wśród bezrobotnych, organizacji charytatywnych i zrzeszeń pracodawców.

Wkrótce rozpoczyna się kampania wirusowa hey-ho.pl w mediach. Powstanie też blog hey-ho i komiks promujący serwis.

Myslę, że warto się przygladać jak NGO's sobie poradzi w starciu z dokapitalizowanymi potentatami.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz